Zmiana nazwy
Mckeylor to marka polskiego importera obuwia WM Grupa, znanego między innymi z takich marek jak: Vincenza, Potocki, Wolski, Street Feet Kids czy Egoos.
Marka Mckey skupiała się w dużej mierze na produkcji obuwia sportowego i trekkingowego. Firma postanowiła zmienić swoją obecną nazwę „Mckey” na „McKeylor” oraz odświeżyć stary symbol. Poproszono mnie więc o zaprojektowanie nowego znaku, który będzie nawiązywał do poprzedniego symbolu i tożsamości marki, ale będzie nowocześniejszy i minimalistyczny.




Nowe logo
Zaprojektowany symbol łączy w sobie litery „M” i „K” nawiązując do nowego nazewnictwa marki. Ostre krawędzie wraz z okręgiem, w którym został zamknięty znak, podkreślają górski i trekkingowy charakter oferowanego asortymentu i w dyskretny sposób nawiązują do poprzedniego znaku.







Nie tylko buty
Minimalistyczna i uniwersalna forma znaku w łatwy sposób umożliwia stosowanie go na produktach obuwniczych różnego rodzaju, ale też na odzieży i tekstyliach.
Zastosowana pomarańczowa kolorystyka kojarzy się ze słońcem i ciepłem, dodaje energii, mobilizuje do działania i aktywności. Jest nośnikiem dobrych emocji i aktywnego trybu życia, którego propagowanie przyświeca marce McKeylor.







Projekt: Michał Piętoń
Na zlecenie: Kingdom of Heaven
Status: zrealizowany
Zakres prac: logo, odświeżenie tożsamości marki, księga znaku oraz zasady stosowania, kolorystyka marki, liternictwo, projekt opakowania na buty.