x-kom

Propozycja klucza wizualnego dla jednego z najchętniej wybieranych sklepów komputerowych w Polsce.

Sklep komputerowy

Nasza historia rozpoczęła się w 2002 roku z chwilą otwarcia pierwszego salonu stacjonarnego. Od tej pory nieustannie się rozwijamy, dzięki czemu staliśmy się ekspertami w branży komputerowej. Naszą największą siłą są ludzie, zaangażowani i otwarci profesjonaliści skupieni w 26 działach firmy. W x-kom łączymy empatię i technologię, co pozwala nam lepiej rozumieć potrzeby klientów. Jesteśmy otwarci na sugestie i oferujemy rozwiązania, zapewniające pełną satysfakcję. 

Zadanie

Zostałem poproszony o zaprojektowanie kreatywnego klucza wizualnego, który mógłby reprezentować markę x-kom jako technologicznego geeka. Projekt miał być lifestylowy oraz przykuwać wzrok, a każdy geek chciałby się z nim utożsamić.

The Punisher

Pomysł

Pomysł na „The Sellera” zrodził się z połączenia logo marki x-kom oraz znanego w pop-kulturze motywu czaszki używanej przez komiksowego bohatera — Punishera. 💀

Postanowiłem wykorzystać motyw czaszki oraz charakterystyczne elementy sygnetu logo marki x-kom do stworzenia własnego motywu graficznego fikcyjnej postaci — The Seller (Sprzedawcy), który w odróżnieniu od oryginalnego superbohatera nie mści się na ludziach lecz na cenach. 😉

Szeroko rozumiana pop-kultura (film, książka, czy komiks) są dziś na stałe sprzęgnięte z szeroko rozumianą technologią, tak więc każdy technologiczny geek nie powinien mieć problemu z odczytaniem przekazu.

Dwa papierowe kubeczki z trupimi czaszkami na fioletowym tle.

Projekt: Michał Piętoń
Na zlecenie: x-kom
Status: niezrealizowany

Zakres prac: klucz wizualny.

*Logo, typografia jak i wykorzystana kolorystyka należy do marki x-kom. Projekt nie został wdrożony i nie reprezentuje marki x-kom.